Ostuabi ja Kohaletoimetamine
Kuidas osta e-poest?
Toote valik ja ostukorvi lisamine
Leidke sobiv toode vasakul asuvas tootekategoorias ning vajutage sellele. Antud kategooria avaneb koos alamkategooriatega, kus näete kõiki sellesse kategooriasse kuuluvaid tooteid. Leidke endale sobiv toode ning klõpsake nuppu "OSTA". Kui soovite rohkem teavet toote kohta, klõpsake tootepildil ning leiate üksikasjaliku teabe.
Kui valitud kategoorias on palju tooteid, aitab sobiva toote leidmisel avanev filter. Seal on kategooria tooted filtreeritud vastavalt põhiomadustele. Samuti näete, kui palju sobivate omadustega tooteid on saadaval. Valige üks või mitu omadust, mida soovite tootel olevat, ja näete ainult neid tooteid, mis teid huvitavad.
Teise võimalusena võite kasutada ülemises menüüs olevat "Otsi toodet..." välja. Sisestage sinna märksõna või toote nimi ja vajutage "OTSIN" nuppu. Seejärel kuvatakse teile tooted, mis vastavad teie otsingukriteeriumidele.
Valige välja ka teised tooted, mida soovite osta. Ostukorvi sisu saate vaadata klõpsates üleval paremal olevale ostukorvi ikoonile.
Ostukorvi ülevaatus ja koguste korrigeerimine
Avage ostukorv, kus näete kõiki tooteid, nende koguseid ja hindu.
Kui soovite muuta ostukorvi toodete kogust, sisestage uus kogus. Kui soovite mõnda toodet ostukorvist eemaldada, klõpsake "eemalda" nuppu. Kui olete rahul ostukorvi sisuga, võite tellimuse esitada, klõpsates "Jätka" nupul.
Tellija andmete sisestamine, kohaletoimetamise viisi valik ja tasumine
Sisestage tellija andmed. Väljad, mida tähistab tärn, on kohustuslikud.
Valige kaupade kohaletoimetamise viis.
Valige sobiv makseviis. Valige sobiv internetipank, kus soovite makse teha. Saate kauba eest tasuda pangalinkide abil meie e-poes. Kui valite makseviisiks "Arvega", saadame teile e-posti teel arve, mille saate tasuda teile sobival viisil. Ettemaksuarve maksmiseks on teil aega 5 päeva.
Kui tellimus on tasutud, võtab meie klienditeenindus teiega ühendust tööpäeva jooksul, et leppida kokku tarneaeg.
Kui tellimuse vormistamisel tekib küsimusi või vajate professionaalset nõu, helistage julgesti meie klienditeeninduse numbril või saatke küsimus aadressile info@avamarket.ee.
Kohaletoimetamise Viisid
Orienteeruv tarneaeg on näidatud tootelehel.
Avamarket pakub kolme erinevat kättetoimetamise võimalust:
Tasuta kohaletoimetamine – väikeste tellimuste puhul pakiautomaati üle Eesti.
Kulleriga koju või kontorisse - kauba kohaletoimetamine kliendile kokkulepitud ajal telefoni teel.
Kui kaup ei mahu pakiautomaati, tuuakse see kliendini otse kulleriga lisatasu eest. Kuller võtab eelnevalt kliendiga ühendust, et leppida kokku tarneaeg.
Kohaletoimetamise tingimused:
Pärast lepingu jõustumist toimetatakse kaubad tellitud aadressile vastavalt tellimistingimustele ja eelnevalt kokkulepitud ajal.
Kaubad toimetatakse kliendile tootelehel välja pakutud orienteeruva aja jooksul.
Juhul, kui Avamarket.ee ei suuda kaupu tarnida eelnevalt lubatud ajal Avamarket.ee-st mitteolenevatel põhjustel (toode on ajutiselt laost otsas, hilineb tarnija põhjusel), teavitab Avamarket.ee klienti esimesel võimalusel e-posti või telefoni teel 3 tööpäeva jooksul alates lepingu jõustumisest ja edastab uue tarneaja.
Kullerfirma toimetab tooted Teile poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.
Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Arvutikeskus OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
Tooted antakse kulleri poolt Teile üle koos saatelehega. Soovitame enne saatelehe allkirjastamist toodete pakend üle vaadata. Vigastatud pakendiga tootest palume teatada aadressile info@avamarket.ee.