Garantii ja müügitingimused
Kõikidel toodetel, mis on ostetud veebipoest www.avamarket.ee (Avamarket), kehtib eraisikutele vähemalt 24-kuuline garantiiaeg. Kui ostja on juriidiline isik, siis kehtib tootja poolt määratud garantii. Kui tekib probleeme meie poolt ostetud kaubaga, siis palume pöörduda Avamarket OÜ poole telefonil +372 555 82 331 või meiliaadressil info@avamarket.ee.
Selleks, et saaksime Teid garantiiküsimustes paremini aidata, palume enne helistamist või kirjutamist tutvuda alljärgneva teabega:
- Arve number või tellimuse number
- Ostetud toote seerianumber ehk S/N (kui olemas)
Garantii: Avamarket OÜ vahendab tootjate garantiisid ja garantiiprotseduure müüdavatele seadmetele, kuid ise ei teosta garantiiremonti. Kui ametlikku hoolduskeskust Eesti territooriumil ei ole, siis tehakse garantiiremonti maaletooja või tootjatehase vahendusel.
Garantiiremondi eelduseks on Avamarketi poolt väljastatud arve ning seade peab olema vigastamata seerianumbriga. Kui seerianumber on kahjustatud või loetamatu, siis võib garantiiremonti keelduda.
Garantiiaeg: Kõikide www.avamarket.ee veebipoes müüdavate kaupade puhul kehtib eraisikutele vähemalt 24-kuuline garantii. Juriidiliste isikute puhul kehtib tootja poolt määratud garantii. Garantiiaeg hakkab kehtima alates toote üleandmisest ostjale. Garantii kehtivusaeg võib varieeruda sõltuvalt kauba maaletoojast.
Garantii ei hõlma:
- Kulumaterjale (akud, tindikassetid, printimispead, CD-plaadid, hiirematid jms) ning pakendit ja dokumentatsiooni.
- Kasutaja poolt rikutud andmeid seadme rikke või garantiiremonti tagajärjel. Andmete varundamine enne garantiiremonti on kliendi kohustus.
- Tarkvara, sh eelnevalt paigaldatud tarkvara ning tarkvarast tulenevaid tõrkeid.
- Füüsilisi vigastusi ja kahjustusi, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku tegevuse tulemusel, samuti seadme sisemusse sattunud võõrkehade (vedelikud, putukad, liigne tolm jne) põhjustatud vigastusi.
- Ekspluatatsioonihäireid, mis on põhjustatud mittetöökorras elektrisüsteemidest (nt maanduse puudumine), elektrikatkestustest või pingekõikumistest.
- Ekspluatatsioonihäireid, mis on tingitud mittesobivatest või mitteoriginaalsetest osadest.
- Ekspluatatsioonihäireid, mis tulenevad seadme ebasobivast kasutamisest või kasutusjuhendi eiramisest (toote kasutamine ebatavalistes keskkonnatingimustes).
Garantii ei kehti järgmistel juhtudel:
- Kui toode on füüsiliselt kahjustatud või hooldatud ebaõigesti.
- Kui toote kasutusjuhendis märgitud reegleid või kasutustingimusi on rikutud, või kui toodet on kasutatud mittesihipäraselt.
- Kui toodet on üritatud ise remontida või remonti on teostanud tundmatu kolmas osapool.
- Kui toote seerianumber või tootenumber on kahjustatud või loetamatu.
- Garantii ei kehti loomulikul teel kuluvatele osadele.
14-päevane tagastusõigus: Kas tarbija peab tagastama toote originaalpakendis?
Kui tarbija kasutab 14-päevast lepingust taganemise õigust, siis on müüjal õigus nõuda, et kaup oleks tagastatud originaalpakendis. Kui tagastatud ei ole originaalpakendis või kui pakend on rikutud, siis on müüjal õigus nõuda tasu kauba väärtuse vähenemise eest.
Pretensioonide esitamise kord: Avamarket vastutab müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis olid olemas juba kauba üleandmise hetkel ning mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest eeldatakse, et puudus oli olemas juba kauba üleandmise ajal.
Kui tootel ilmneb puudus, siis palume lõpetada toote kasutamine ning pöörduda e-posti aadressile info@avamarket.ee, kus on märgitud ostu tegija nimi, kontakttelefon, tellimuse number ning puuduse täpne kirjeldus. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbigaga võetakse ühendust 14 päeva jooksul.
Soovime Teile meeldivaid oste! AVAMARKET.EE